Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zarządzanie Ruchem Klientów

zarządzanie ruchem klientów

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
zysk

zysk

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 19 postów

zarządzanie ruchem klientów

 

Zaletą wspomnianych wyżej systemów jest przede wszystkim ich ogromna elastyczność. Co to oznacza? Tak naprawdę jesteśmy w stanie dostosować oprogramowanie do potrzeb klienta i tym samym stworzyć dla niego w pełni indywidualne narzędzie, którego zadaniem jest realizacja poszczególnych celów biznesowych. Może on zostać zintegrowany z oprogramowaniem służącym do obsługi klientów i wtedy jego rola rozpocznie się jeszcze zanim osoba zainteresowana zjawi się w naszym punkcie (już na etapie umawiania wizyty).



Bot Name

Bot Name
  • Advert

#2
Moniczka1987

Moniczka1987

    Stażysta

  • Użytkownik
  • 85 postów

Jeśli mowa o oprogramowaniu, to zapytam tylko, czy wiecie może gdzie znajdę sprawdzony system CRM dla firm produkcyjnych?



#3
Kartello3

Kartello3

    Praktyk

  • Użytkownik
  • 128 postów

W temacie oprogramowania dla firmy produkcyjnej, to rozwiązanie wydaje się ok. Zobacz sobie koniecznie na pełną ofertę tego producenta na jego stronie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych