Skocz do zawartości


Zdjęcie

Księgowość W Firmie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1
katrina

katrina

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 1 postów

Hej, z przyjaciółką prowadzimy rozwijający się biznes, niestety ilość dokumentów daje nam w kość dlatego postanowiłyśmy wynająć biuro rachunkowe w Poznaniu (tam funkcjonuje nasza firma). Myślicie, że to dobry pomysł? Może ktoś z Was też korzysta z usług tego biura, a może poleci inne sposoby ogarnięcia stosu dokumentów? :)



Bot Name

Bot Name
  • Advert

#2
Donalda

Donalda

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 3 postów

Wystarczy na bieżąco trzymać porządek :P



#3
paton

paton

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 1 postów

Możesz wdrożyć w swojej firmie program do księgowości http://www.yuma.pl/produkty/program-do-ksiegowosci, który będziesz mogła sama obsługiwać. Dzięki temu zaoszczędzisz czasu, bo system wykonuje te procesy szybciej niż zwykły człowiek, jak również pieniędzy. Poza tym posiada wszystkie funkcje, których potrzebuje Twoja firma, w pełni spełni Twoje oczekiwania. Oprócz tego program dba o to, aby była zachowa chronologia wszelkich wykonanych działań i sprawozdań. 



#4
Darus

Darus

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 47 postów

Cześć wszystkim!
Niedługo otwieram swoje własne biuro rachunkowe ale nie zdecydowałam jeszcze gdzie będzie się ono dokładnie znajdować. Zależy mi na dogodnej lokalizacji możliwie jak najbliżej centrum miasta i dobrym połączeniu komunikacyjnym z innymi częściami miasta. Póki co najlepiej wyglądają te oferty
http://www.officemap...st/?city=poznan
jednak chcę się jeszcze upewnić co do wyboru miejsca zanim podejmę ostateczną decyzję. Czy możecie podzielić się waszą opinią w komentarzach? Będę bardzo wdzięczny i z góry wszystkim dziękuję!



#5
moneygrabbing

moneygrabbing

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Płeć:Nie powiem

Polecam wszystkim korzystać z biur online jak ifirma czy wfirma



#6
Hedonia

Hedonia

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Ja korzystam już z takiego rozwiązania od dłuższego czasu i nie wyobrażam sobie innego rozwiązania. Przede wszystkim chodzi o koszty związane z zatrudnieniem. Dodatkowy pracownik w postaci księgowej generuje dodatkowe koszty. A dzięki biurze rachunkowemu zmniejszeniu ulegają kwoty przeznaczone na wynagrodzenie, zabezpieczenie emerytalne, chorobowe i socjalne, a także szereg innych kosztów związanych np. z urlopami pracowniczymi. Polecam wszystkim firmę z której sama korzystam czyli https://www.tmf-grou...pl-pl/services/



#7
nunek33

nunek33

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 25 postów

To fakt takie samodzielne prowadzenie księgowości jest dużo bardziej ekonomiczne i na pewno generuje mniejsze koszta niż zatrudnianie księgowej. Znacie platformę https://wfirma.pl/ ? Można tam szybko i w łatwy sposób wystawić i rozliczyć faktury, zarządzać magazynem i systemem kadrowo-płacowym. Jest też wsparcie ze strony specjalistów i darmowy okres testowy :)



Bot Name

Bot Name
  • Advert

#8
petrus2

petrus2

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 27 postów

Ja również przychylam się do opinii, że lepiej księgowość outsourcingowac i powierzyć fachowcom. Księgowa może kosztować zbyt dużo, zwłaszcza jeśli dopiero startujemy z własną działalnością. Przecież trzeba za nią odprowadzać składki, emerytalne, zdrowotne, i tak dalej... Dlatego ja zdecydowalem się na outsourcing i nie żałuję tej decyzji. Wręcz przeciwnie. Oszczędziłem też na wyborze biura, znajdując korzystną lokalizację, w przystępnej cenie, w Krakowie dzięki http://www.officemap.pl/


Użytkownik petrus2 edytował ten post 17 October 2017 - 09:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych