Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki System Crm Do Agencji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

Czy ja wiem? Raczej ogólnie powinno cię zaskoczyć działanie systemu, bo jednak korzystanie z tego wiele ułatwia.

Zobaczysz różnice w planowaniu i zarządzaniu, będziecie mieli również wsparcie marketingowe.

Ogólnie to świetny temat, który naprawdę powinien wam ułatwić to całe zarządzanie działalnością.

Funkcji jest bardzo dużo - trudno wymienić jakąś konkretną, pojedynczą. 



Bot Name

Bot Name
  • Advert

#22
Kaczka

Kaczka

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 23 postów
Testujemy. Pod względem domyślności, ux, wygląda to naprawdę całkiem nieźle. 
W sumie do poszczególnych opcji dociera się domyślnie, nie ma jakiegoś specjalnego poszukiwania, wszystko dostępne pod ręką.
Tak więc ogólnie - jak na razie pozytywne zaskoczenie.


#23
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

Całość opiera się na standardowych okienkach windowsowych, zresztą - wszystko miałaś pokazane na screenie.

Tutaj domyślność jest dopracowana, ale akurat przy takich aplikacjach to podstawa.

Po prostu system musi być przygotowany i na usera doświadczonego, i na usera, który nie miał wielkiego kontaktu z kompem.



#24
tst

tst

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 39 postów

Jest kilka uniwersalnych rozwiązań. Mam tutaj na myśli Redmine, która ma duże możliwości konfiguracyjne. Minusem jest to, że jak coś jest uniwersalne, to posiada sporo funkcjonalności które nie będą istniały, a które nie będą wykorzystywane w codziennych obowiązkach. Może to utrudnić wykorzystanie pełni możliwości.

Można też skorzystać z dedykowanych systemów CRM. Których funkcjonalności będą dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koszt będzie większy, ale wydajność pracy też będzie większa. Odsyłam do https://itcenter.pl/...dedykowane/#crm - mają spory wybór jeżeli o to chodzi.



#25
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

Mnie się Beberis doskonale sprawdza, a działam na wersji darmowej.

System niezawodny, sprawny, dużo funkcji, planowanie, zarządzanie.

Zero problemów. Zanim się zdecydujesz na innych system, to najpierw przetestuj ten.

Bo naprawdę jeśli wystarczy wersja jednostanowiskowa, to nie ma potrzeby płacenia za inny system. 



#26
Kaczka

Kaczka

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 23 postów
Berberis jest niezawodny. Kwestia jedynie dopasowania odpowiedniej wersji pod rodzaj działalności.
Wyższe są głównie pod produkcję, kiedy prowadzicie pełną gospodarkę magazynową.
W wersji podstawowej masz planowanie, zarządzanie, marketing, korespondencję seryjną, ale np. nie wystawiasz FV.
Aplikację należy dobrać tak, żeby po prostu robiła różnicę i faktycznie usprawniała biznes.
Jeśli macie to w płatnej, to lepiej płacić. 


#27
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

No logiczne, że sens korzystania z danej aplikacji istnieje tylko wtedy, jeśli faktycznie ona pozwala na optymalizowanie działalności. W sensie - system usprawnia zarządzenie, planowanie i inne tematy. To kluczowe. Akurat w przypadku Berberis, macie listę z funkcji z porównaniem na poszczególne wersje. Czy widać po prostu jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami systemu. Dalej tam macie opracowanie dokładniejsze - z podziałem na konkretne funkcje. I tak chyba najlepiej to można ogarnąć. Nie wybierajcie przypadkowych rozwiązań. 



#28
Kaczka

Kaczka

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • 23 postów
Może niech każdy ocenia sytuację według siebie. Każdy widzi kiedy jego system robi różnicę, a kiedy nic nie daje.
Każdy widzi, czy systemem łatwo się operuje, czy też sprawia problemy na dosłownie każdym kroku.
I takie kwestie mają tutaj naprawdę kluczowe znaczenie. System musi mieć odpowiednie parametry, być funkcjonalny i niezawodny.
Bardzo ważne są również stosunkowo częste aktualizacje.


#29
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

Przecież lista funkcji jest normalnie dostępna na stronie producenta programu.

Masz listę w zależności od wersji danego systemu. Parametry dobierasz takie, jakich potrzebujesz, jakie wykorzystasz.

Po co komu CRM posiadający funkcje, których nigdy nie wykorzystacie?

Podstawą jest racjonalne inwestowanie w rozwiązania związane  z działalnością. 



Bot Name

Bot Name
  • Advert

#30
rekor

rekor

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 42 postów

Wszystko na ten temat macie napisane tutaj - https://bms.krakow.p...anie-produktow/

Tylko kwestia dopasowania rozwiązań pod poszczególne wersje systemu. Ogólnie - nie ma z tym żadnych problemów.

Musicie tak to dopasować, żeby zrobić sobie dużą różnicę i wtedy docelowo uzyskacie coś naprawdę fajnego. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych