Skocz do zawartości

Zdjęcie

Inwestycja

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

dziad69

dziad69

Początkujący

• Użytkownik
  • 63 postów
Witam!

Chciałem zapytać czy istnieje jakis "program" czy też "system" inwestycyjny, do którego wpłacając jakieś drobne sumy (np. 100zł) można liczyć na wypłatę zysków?
Taki system posiadając dużą ilość uczestników mógłby dysponować sporą sumą pieniędzy gotowych do inwestycji w akcje, giełdę czy jakies tam inne obligacje(nie znam się na tym:_).

Dajcie znać czy istnieje coś na ten kształt.

slightyboy

slightyboy

» Nie®efo®mowaln¥ ™ «

• Przyjaciel Forum
  • 2431 postów
  • Zainteresowania:To, tamto, siamto, owanto...

Witam!

Chciałem zapytać czy istnieje jakis "program" czy też "system" inwestycyjny, do którego wpłacając jakieś drobne sumy (np. 100zł) można liczyć na wypłatę zysków?
Taki system posiadając dużą ilość uczestników mógłby dysponować sporą sumą pieniędzy gotowych do inwestycji w akcje, giełdę czy jakies tam inne obligacje(nie znam się na tym:_).

Dajcie znać czy istnieje coś na ten kształt.

Bankowe fundusze inwestycyjne, lokaty strukturyzowane...

dziad69

dziad69

Początkujący

• Użytkownik
  • 63 postów
Jest sens wybierać się do banku z takimi małymi kwotami?

strusp

strusp

Struś Pędziwiatr

• Root Admin
  • 4510 postów
  • Zainteresowania:trening, ogrodnictwo, gry cRPG
mbank -Supermarket Funduszy Inwestycyjnych nie ma prowizji za kupno jednostek ,ale i tak większość funduszy ma wyższy poziom wejścia niż 100zł
Michalkiewicz.pl -Pierwsze pióro Rzeczpospolitej
"It's not about who's right, but who's left"

Daniel820

Daniel820

Praktyk

• Użytkownik
  • 114 postów
Być może pożyczki społecznościowe takie jak kokos ale jeszcze nie testowałem

jamik

jamik

Zaawansowany

• Użytkownik
  • 508 postów

Jest sens wybierać się do banku z takimi małymi kwotami?