Inbox zieje pustkami, zainteresowania w stanie dziewiczym, kasy na koncie ubyło znacznie. Adminka zaniemówiła, pewnie dlatego, że weekend. Pozostaje mieć nadzieję, że aktualna baza nie wyleciała w kosmos i że nie jest to nowy sposób oddłużania przedsiębiorstw.
Grupa: Members
Użytkownik nr: 5,482
Czekać na szanownego pana Logiczka aż zapakuje strefe do oszustów i nawrzuca od złodzieji. No ale są równi i równiejsi I słowa się potwierdzają MAMY RÓWNYCH I RÓWNIEJSZYCH ciekawe jak ja ich okradam no nic wszystko jasne pan logiczek po kilku dniach doszedł do wniosku że biuro i jego admin to złodziej i oszust widocznie alfa i omega wie lepiej koniec offa
Jak można nie usatwić backupu na CC to dziwne no ale nie znam się pewnie
Ten post został edytowany przez adi1982: Dec 7 2008, 23:33
Hm.. Baza jest wgrana z 7.06.2008 Skąd wiem? Bo dostałem wyrównanie za okres od tamtej pory do dzisiaj: korekta zarobkow 7.06.2008 $3.5000
powiem, że ubyło mi ledwo ponad 3$, więc w zarobkach jestem do przodu, ale co z poleconymi? Przez 6 miesięcy się raczej uzbierało trochę poleconych... Oni też będą zwróceni?
powiem, że ubyło mi ledwo ponad 3$, więc w zarobkach jestem do przodu, ale co z poleconymi? Przez 6 miesięcy się raczej uzbierało trochę poleconych... Oni też będą zwróceni?
Jaaaasneee